Alla inlägg den 30 september 2009

Av S - 30 september 2009 16:37

Eftersom vi var tvungna att aka in till stan idag passade jag aven pa att ga lite i affarer. Jag blev verkligen jatteglad nar jag sag att de oppnat en Polarn & Pyret shop. Verkligen roligt! Hittills har jag passat pa att handla dar nar jag varit i Sverige eller hos min kompis i London. Hit kommer nastan aldrig nagra roliga marken eller butiker fastan det ar en storstad. Sen var jag inne pa ett annat stalle dar jag hittade bl.a Katvig och Molo.Overaskande och spannande dag!

Av S - 30 september 2009 09:44

Kan nastan inte tro det, men H ar nu hela 5 veckor gammal. Det kanns som om vi nyss kom hem fran BB. Han ar mycket roligare nu nar han borjar vara vaken lite mer och tittar och fokuserar pa saker. Jag undrar hur mycket sana sma ser egentligen eller om det fortfarande bara ar skuggor. Het temprament har han, blir tokrod i ansiktet och sparkar nar han blir arg. Bavar for nar han blir aldre.


Nu ar det dax att kla pa oss, vi ska ivag med bussen om 10 min. Hoppas vi hinner! Maja har bade varit ute och fatt mat. Nu ligger hon tryggt i sin korg och verkar inte ans bry sig om att vi ska lamna henne. Min fina Maja. Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards