Alla inlägg den 10 september 2009

Av S - 10 september 2009 22:18

Nu ar det snart time att ga till sangs. E ar inte hemma an. Han hade nan jobb middag i stan med nan hojdare fran Paris. Dem skulle pa nan fin svindyr restaurang. Vem tackar nej till det? Gratis ar gott. Eller hur!?

Jag ska iaf forsoka att halla mig vaken en timme till. H ska matas da och det ar ingen ide att krypa till kojs innan dess. Om jag har tur hinner E hem nar jag ar vaken. Kanns som om jag inte sett honom pa evigheter, men det ar ju inte riktigt sant. Han har jobbat sent hela veckan. Igar natt sov lille H, Maja och jag i gastrummet med stangd dorr :( E behovde sova tyckte han. Men jag da? Bara for att jag ar hemma pa dagarna behover jag inte nattsomn eller vad da??  For en natt var det val ok, men om det har ska bli en vana blir jag nog lite sur. Inte ans Maja fick sova i samma rum som E. Hon snarkar tydligen for hogt. Hurrududu, om han bara visste vilka timmerstockar han drar nar han sover.

Av S - 10 september 2009 12:43

Ibland ar livet ganska orattvist. Det kanns som vi alltid har oturen pa varan sida. Idag pa morgonen skulle vi hamta bilen fran verkstan. Den startade inte! What a feck! Vad har den dar sabla mekanikern gjort med bilen egentligen? Den gick ju som en klocka innan vi lamnade in den for att byta batteri. Allvarligt, jag borjar nastan tro att han rakade paja nat med vilje. Affarerna gar sakert daligt och han kor en liten scam. Det har hant forr. Jag tycker bara att det ar konstigt att det hander nu.

Ovido - Quiz & Flashcards