Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

Vill ha!!!

Av S - 8 oktober 2011 16:17

For ett tag sedan bestamde vi ju att vi ska gifta oss. Inget datum bestamt an sa lange. Det blir borglig vigsel, inga gaster och ingen fest. Det later sakert supertrakigt. Och ja absolut, jag haller med! For 5 ar sedan hade jag nog velat ha kyrkbrollop med massa gaster och skoj, men nu ar jag en trott 2 barnsmamma som ser giftemalet mer som ett kontrakt med fadern. Men fyy vad trakig jag later! Hur som helst - aven om det blir bara vi sa vill jag nog ha en fin, men enkel klanning. Och Den har fran H&M tycker jag ar jattefin. Det blir nog en svang in till stan i veckan. Handla handla handla....




                             

  •  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 2 mars 2012 14:38

Tittade in pa Tori Sellings blogg o hittade nagra sota ideer.                         Gulliga hjartformade agg till frukost?                           Cupcake bakad i glassran. Kul till barnkalaset kanske.                          Bi...

Av S - 1 mars 2012 20:57

Nu ar det nastan 2 manader sedan jag skrev en rad har. Inte for att jag var direkt flitig da heller. Bara att jag ar otroligt oinspirerad just nu. Inte blev det battre efter semestern...   Kuba var LOVELY! Berattar mer sen...senare...     ...

Av S - 8 december 2011 19:01

Att det skulle vara sa svart och ta sadan lang tid att pottrana visste jag inte. Man vill ju liksom inte stressa det lilla livet, men attans vad less jag ar pa blojor nu. Jag forsoker att satta H pa pottan lite da och da och fragar honom hela tiden o...

Av S - 8 december 2011 14:01

De sista dagarna (som skulle varit 2 men blev 4) har vi haft en malare hemma. Vardagsrum och kok skulle malas. Hade garna gjort det sjalv om inte taket varit fullt med sprickor och flagor. Nu anlitade vi proffs! Hahaha trodde vi ja. Jag hade kunnat g...

Av S - 29 november 2011 19:26

Usch o fy, vilket vader...  Det regnar o blaser onskar att vi hade kunnat stanna vi inne o myyysa, men vi var tvugna att ga till BVC pa Vera's 7 manaders koll. Som gick lite si och sa, maste tillbaka pa torsdag o gora ett nytt forsok. Nu ska vi ta de...

Skapa flashcards