Alla inlägg den 11 september 2009

Av S - 11 september 2009 17:26

Har en lite sma stressig helg framfor mig. kvall ska vi pa fest till Vittor & Margarida, men jag tror inte vi kommer att stanna sa lange. Dem brukar alltid spela super hog musik och sma oron som lille H's gillar inte sant (inte jag heller for den delen). Ska bli skoj att traffa folk. Sen ar det forsta gangen som alla far se H. E ar nervos infor det har, en riktig honspappa. Jag vet inte vad som skulle kunna handa. Vad finns det att vara nervos for? Undra om han alltid kommer att vara sa har hispig nu? Usch!


Imorgon har vi lunch/middags gaster o pa sondag kommer nagra pa fika. Har darfor snurrat runt o stadat, fixat, strukit o grejat. Varit ute i solen pa promenad. Nu ar jag helt slut och behover en dusch, men E kommer hem om en halvtimma sa jag far nog vanta. Sen sa maste jag pumpa lite mjolk sa att jag kan dricka ett glas vin el tva. Ar snart ett ar sedan jag drack alkoholhaltig dryck. Ser fram emot att skala!

Ovido - Quiz & Flashcards