Alla inlägg under oktober 2011

Av S - 8 oktober 2011 16:17

For ett tag sedan bestamde vi ju att vi ska gifta oss. Inget datum bestamt an sa lange. Det blir borglig vigsel, inga gaster och ingen fest. Det later sakert supertrakigt. Och ja absolut, jag haller med! For 5 ar sedan hade jag nog velat ha kyrkbrollop med massa gaster och skoj, men nu ar jag en trott 2 barnsmamma som ser giftemalet mer som ett kontrakt med fadern. Men fyy vad trakig jag later! Hur som helst - aven om det blir bara vi sa vill jag nog ha en fin, men enkel klanning. Och Den har fran H&M tycker jag ar jattefin. Det blir nog en svang in till stan i veckan. Handla handla handla....




                             

  •  


Av S - 8 oktober 2011 15:57

Jattebra satsning av H&M - All for the children. Jag handlade en massa klader, mest till V. Det fanns sa mycket sott. Det flesta av plaggen kommer hon inte att kunna anvanda forrens nasta host men vad gor det. Det blev nagra grejer till H ocksa, men bara nagra basplagg. Jag tyckte kanske att en del av sakerna hade for hoga priser, men egentligen vad gor det om det ar for en bra saks skull. Jag lyckades latt handla for en tusing.


Av S - 8 oktober 2011 15:52

Nan som provat Korres Lip Balm? Helt underbart och mycket kyssvanligt ;)




(Bilden har jag lanat har)

Skapa flashcards