Alla inlägg den 15 september 2009

Av S - 15 september 2009 19:45

Hade en ganska stokig natt och vi klev upp tidigt idag. Sa jag kanner mig lite sliten. Idag var det dax att traffa ammningsgruppen igen. Var mycket trevligare idag an forra gangen jag var dar. Det kandes lattare att prata, svara pa och stalla fragor. Sen traffade jag en jatte trevlig spansk tjej dar. Sen hade H gatt upp 300g, sa nu vager han 3800g. Han borjar bli en stor pojke.


Efter vardcentralen gick jag till Woody's. Det var skitlangt! Trodde nog att det var narmare, det kanns sa nar man aker bil alla fall. Var tvugnen att handla plantor. E's foraldrar kommer ju imorgon och da vill jag att det skavara fiiiint. Ni ska fa se en bild sen. Kopte allt pa rea. Skruttiga halvdoda vaxter som nu fatt nytt liv. Ar himla nojd med resultatet, forutom krukorna, dem kunde ha varit lite roligare, men dem fanns har redan sa jag brydde mig inte om att kopa nagra andra. Krukor ar ganska dyrt.


  

Ovido - Quiz & Flashcards