Alla inlägg den 14 september 2009

Av S - 14 september 2009 14:41

Himla trott idag. Som om jag vore bakis. Det ar gratt och trist idag, skulle ju kunna bero pa det oxa.

Har precis satt i mig Carbonara fran igar. Var inte lika gott idag som igar, men det slank ner. Nu ska jag strax sova lite. Saaa trott!

Av S - 14 september 2009 14:12

Forsokte logga in pa bloggen igar, men det maste varit nagot vajsing for det gick inte alls.


I lordags iallafall gick vi over till Rui's for att grilla. Justin och Rui's nya flatmate Letizia och hennes kompis var dar samt Paul fran Wimbeldon. Ganska skoj! Massa harlig mat, pateer, sallader, ost, kyckling, burgare och T-bone. Vi kunde tyvarr inte stanna sa lange for att Tommaso och Marta skulle komma pa middag kl 20. Vi han nog bara vara hemma i 5 min. innan det plinga pa dorren. Shit, vi var ju proppade efter att ha atit som grisar hos Rui's. Jag var tyvarr tvungen att fixa en snabb middag. Tur att jag anstrangt mig tidigare under dagen att bakat rabarberpaj. Tror inte dem kande sig sa, vad sager man, omhandertagna?  Kande mig taskig, men vi forsokte fa dem att komma till Rui's. Dem akte hem ganska tidigt. Undra pa det.


Igar tog vi det ganska lugnt, var mest hemma. Ashleigh, Mary, Justin, Paul och Rui kom over pa middag som skulle "borjat" kl 19, men killarna kom inte forren kl 20.30 Smisk! Det blev trevligt anda. Synd bara att H var lite gnallig och himla hungrig hela kvallen. Tycker inte jag gjorde annat an att mata och bar runt pa skrutten. Klockan var nog efter 23 nar alla begav sig. Trott!

Ovido - Quiz & Flashcards