Alla inlägg den 3 september 2009

Av S - 3 september 2009 19:03

Har ar Majas nya leksaks gris. Gullig, eller hur!? Och en snuttefilt kossa till H. Tack alla for fina presenter. Ni fyller mitt hjarta med massor av gladje. 

Av S - 3 september 2009 18:56

Brevbararen var nyss har med massor av paket. Rena rama julafton. Det ar alltid roligt nar vanner och familj uppvaktar. Nu ar det ju H som ska firas. Han ar 8 dagar ida'. Han borjar bli en stor kille nu (eller?). Massa massa massa paket till H. En av mina omtanksamma vanner skickade med ett paket till Maja ocksa med motiveringen att stora syskon brukar ocksa fa…. Rolig!!

Av S - 3 september 2009 13:00

Natten gick hur bra som helst. Baby H vaknade bara tva ganger med tre timmars mellanrum och somnade om direkt efter ammningen. Kanner mig nastan utvilad idag. Jag lat E sova hela natten eftersom han skulle tillbaka till jobbet idag. Jag vaknade strax fore kl 8 och da satt han vid frukostbordet. Jag blev lite besviken att han inte vackt mig. Tycker det ar urmysigt att ata frukost tillsammans pa morgonen. Han visste inte hur mycket jag hade sovit, sa han vagade inte vacka mig. Fare enough!



Ovido - Quiz & Flashcards