Alla inlägg den 22 september 2009

Av S - 22 september 2009 17:12

Tvingad att ga pa ett mote eller intervju hos typ arbetsformedlingen. Trakigt!! Var inte sa illa som jag trodde det skulle bli. Handlaggaren var super pessimistisk och menade typ att pga current economic climat sa ar det kort for mig att fa ett jobb, alla andra ocksa for den delen. Ingen ide att utbildas sig heller. Han borde byta jobb!

Av S - 22 september 2009 17:04

Jaha da var det tisdag igen och jag har varit och traffat ammningsgruppen. Det blir battre och battre for varje gang. Kanske for att jag kanner mig sakrare och vagar prata lite mer. Idag nar jag kom in var en tjej dar, som jag traffade pa ett Bbq-party hos Josè for nagra manader sedan. Vi var da bada gravida och jag kommer ihag att hon skulle fa ca en manad efter mig. Hennes bebis var pytteliten, bara en vecka gammal. Kul att traffa nagon man kanner for en gangs skulle.



Ovido - Quiz & Flashcards