Alla inlägg den 28 september 2009

Av S - 28 september 2009 19:30

Ar lycklig!!! For nagra veckor sedan postade en kompis i US en link till SVT-play pa FB. Tack Johan!!! Annars hade jag nog aldrig upptackt det. Nu kan jag kolla pa svensk tv. Webb-tv, ar helt biten. Hittills har jag mest kollat pa Svenska Hollywoodfruar, Sveriges fulaste hem och lite Idol. Har haft en san hemlangtan. Hoppas det inte drojer allt for lange innan H's papper kommer.

Av S - 28 september 2009 19:23

Kan inte direkt pasta att jag gjort mycket idag. Nastan sa att jag skams lite. Jag har varit sa trott och slo hela dagen. Mest legat pa soffan o glott pa tv:n. Jo, jag har varit ute ett par ganger ocksa med Maja och H, sen gick jag till affaren med H for att handla lite mjolk och sa. Annars inget. Ska forsoka att gora lite mer imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards