Alla inlägg den 29 september 2009

Av S - 29 september 2009 18:34

Nu har jag antligen tagit foton pa nagra av grejorna vi fatt de senaste veckorna. Det ar mest klader, ytterklader, mossor och tossor, babyfiltar, och gud vet allt. Om grannarna sag mig nyss maste de undra vad jag holl pa med. Jag sprang ut och in pa garden med babygrejor.


  

Babyfiltar. Det har ar bara nagra av alla filtar vi fatt, jag anvader sakert 6-7 filtar redan det har ar dem som fortfarande ar oanvanda.

  

Jackor. Sedan anvander han ju nagra ocksa som jag inte fotat.


  

En jacka till + en overall. Hur manga olika ytterklader tror dem att en bebis behover egentligen?


  

Mossor, tossor och vantar ( fasen allt ar ju babyblatt...)


  

Klader ( i babyblatt..)


  

Mera klader...


  

Mer...


  

Mer...


  

Mer ( morkbla tack och lov). Den har ar ganska fin, fast inget jag skulle valt sjalv.


   

Fiorentina t-shirt - fodd perfekt. Fran faster o farbror.


   

Tva laskigt STOOORA gosedjur (inte gossiga alls nar dem ar sa har stora). 


Av S - 29 september 2009 18:30

Vi, jag och H, var pa vardcentralen idag for att som vanligt pa tisdagar kolla vaga och kolla prickar, utslag och for att se hur alert han ar. Var nastan ingen dar nar vi kom, sa det gick ratt sa fort att fa prata med skoterskan. Prima 4300g vager H nu. Han har alltsa okat 200g sedan forra veckan. Duktig pojke.

Ovido - Quiz & Flashcards