Alla inlägg den 25 september 2009

Av S - 25 september 2009 18:44

Nasta vecka ska jag lagga ut bilder pa alla presenter vi fatt dem senaste veckorna. Kommer nog att fota nagra grejor tillsammans annars blir det valdigt mycket fotande... Mycket presenter blev det. Och da har vi anda skickat tillbaka typ halften med E's mamma att byta storlek, farg eller vad det nu var. Ni far se vad vi fatt nasta vecka.

Av S - 25 september 2009 18:28

I onsdags kvall kom E's storebror och hans tjej till oss. Dem stannar till sondag. Roligt att ses. Jag har inte sett dem bada sen i maj, nar vi var hemma en helg.

Igar akte vi in till stan. Vi hade kunnat tagit det lugnt och stannat hemma ocksa, men L var lite shopping sugen, sa hon ville in till stan. Inte mig emot. Det blir inte sa ofta jag kan aka in och bara strosa pa stan nu. Jag maste ju alltid tanka pa H, nar han ska ata och var han kan matas. Valdigt daligt men family changing rooms har. Finns inga bankar nanstans heller och vet inte det ideala ar att ga och amma.

Hursomhelst det blev en del sma inkop. L ville absolut till Baby Gap och kopa nat at sin systerson, E ville kopa nan ny dvd eller cd. Jag behovde en ny mascara och R sa inte sa mycket. Snabblunch pa den basta puben, nappflaske matning och hamburgare till de vuxna. Vi var hemma igen runt femsnaret. Trotta!!


Idag akte vi till fiskebyn och at ostron. En promenad upp till bergen. Hem och mata H. Ivag igen for att ata lunch pa Pakistaniern. Hot hot, brinner fortfarande i munnen. Mera vatten!


Visst ser det harligt ut?! Kan lova att det var dem ocksa.

  

Ovido - Quiz & Flashcards