Alla inlägg den 26 november 2010

Av S - 26 november 2010 12:14

Oj, den har veckan har verkligen flugit.Jag vet inte var dagarna tog vagen. Inte har jag gjort nagot speciellt heller. Var inne i stan i tisdag. Shoppade mer an jag tankt. Lite julklappar blev det faktiskt.En hel del bocker till barn, sa det kanns bra. Oftast sa blir det ju klader och leksaker. Sa jag kopte flera olika men manga av samma. Jag har ju tre killar som ar engelsk sprakiga att handla till. Sa det blev bade julklapp och nagra ska jag spara till deras fodelsedagar ocksa.


Pa sondag ska vi ha en liten bjudning. Trevliga vanner och lite mat. Det ar nog lite det som min tid gatt at till - att planera buffèmenyn. Men det ar sondag det. Idag ar det fredag och fredags myys. Helgen har ju precis borjat. Hurra!



Ovido - Quiz & Flashcards