Alla inlägg den 10 november 2010

Av S - 10 november 2010 14:35

Efter sjukhusbesoket blev det en liten runda pa stan. Det ar faktiskt ganska skont att kunna springa runt utan barnvagn, det gar liksom fortare. Jag var inne en svang pa Gap och hittade lite mysiga och fina klader till ny bebisen. Dem fick saklart folja med hem.


  


Och sa blev den en liten hund fran Egmont, fast bilden gor den inte alls rattvis. Ska nog ta av den dar scarfen. den ar sakert finare utan.




Av S - 10 november 2010 14:00

Idag hade jag mitt forsta besok pa sjukhuset. Har ar det ju sa att man traffar sin huslakare fram till "halvtid", sen sa delar sjukhus och Huslakare pa att ta emot besok. Hur som helst det jag vill beratta ar att det var sa kul for barnmorskan som jag traffade idag, det var hon som hjalpte mig att foda fram H. Jattekul att traffa henne igen. Hur konstigt som helst. Hon kom faktiskt ihag mig och H, kanske for att han har 6 fingrar pa en hand. Iallafall hon var sa himla super duper trevlig och rolig. Hoppas att jag far henne den har gangen ocksa aven om chansen ar ganska liten kan man ju hoppas. Vet du vad min lakare som utlatande skrivit i sitt brev till sjukhuset -  slim and happy! Knappt va! Fast barnmorskan tyckte det stamde ganska bra sa hon var nojd.

Ovido - Quiz & Flashcards