Alla inlägg den 3 november 2010

Av S - 3 november 2010 13:22

Jag har alltid manga ideer i huvet, men det blir verklighet av fa tyvarr. Nu har jag iallafall tankt till igen...hehehe Bebis no.2 kommer ju i april ( sa jag har tid pa mig) och da maste jag lagga bebiskladerna nagonstans. I min garderob ar det fullt, lika sa i H och E's. Da kom jag pa den smarta iden att fixa skotbordet. Vi har Sniglar fran Ikea - det absolut billigaste. Som det ser ut nu ar det valdigt opraktiskt, sa jag tankte att jag ska nog satta fast ett par lador pa det. Da kan nya bebisen ha sina klader dar. Nu maste jag bara hitta en fin l;ada som passar. Jag har googlat lite pa pimpade skotbord, men jag tyckte inte att det gav sa mycket. Da far man tanka till lite extra sjalv ;)


Bild: Ikea


Ovido - Quiz & Flashcards