Alla inlägg den 12 november 2010

Av S - 12 november 2010 13:35

Var inne pa Etsy och kollade. Dem ar sa fina grejer dar ma ni tro. Sa hittade jag nagot fint som jag bara var tvungen att klicka hem. En liten sock hund. Betalade 100 sek inkl. post. Mycket nojd! Som sagt en bra fredag.


Handmade Sock Dog Stuffed Animal Doll Baby Toys 
Hund fran Etsy saljaren Supersockmonkeys.
Av S - 12 november 2010 12:24

Imorse vaknade vi alla jattetidigt. H vaknade nog mest for att han var hungrig och jag sjalv for att jag gick och la mig sa tidigt igar kvall. Vi hade mysfrukost tillsammans alla tre med tanda ljus. Det basta av allt var att alla var pa bra humor.

Efter att jag lamnt H pa dagis och aven lamnat vagnen ( visste inte att dem hade ett vagnrum) sa jag slapp slapa med mig den hem igen, gick jag och simma. Det ar skont att gora det pa mornarna, det ar sa tyst och lugnt i simhallen da. Jag tog lang tid pa mig i duschen och bastade ocksa en liten stund. Sedan gick jag sakta hemover. Det kanns som en bra start pa helgen som jag verkligen ser fram emot. Aven om det INTE blir nagot fredagsmyyys ikvall, da jag ar ensam hemma.


Ovido - Quiz & Flashcards