Alla inlägg den 15 november 2010

Av S - 15 november 2010 15:10

Nar ska man borja julpynta egentligen? Jag ar lite sugen pa att satta upp en krans pa dorren, men det kanske ar tidigt? Alkoholfri glogg och pepparkakor ar redan inhandlade. Julbocken star redo att inta sin plats. Och stora harliga kottar plockade jag i parken igar. Underbart. Jag langtar till julen. Det ar val egentligen till 1:a advent som pyntet ska upp. Affarerna inne i stan har sakert salt julsaker i en hel manad redan. Jag har inte sett nagot hus i varat omrade med juldekorationer an. Jag far nog halla mig i ett par veckor till. Sedan ar det bara att onska sig en vit jul med MASSOR med sno.


Av S - 15 november 2010 14:58

Det blev en liten gris. Jag kunde inte lata bli. Gris/bjornen Bamsen fran Maileg blev harrom da'n hemklickad fran webbshopen LuckyLittleMe.se. Nu vantar jag vid brevladan pa att nassen ska dimpa ner.


Klicka för att stänga fönster


Bilden ar lanad fran LuckyLittleMe.se.

Av S - 15 november 2010 13:23

Jag har funderat ett tag, ganska lange faktiskt pa ett klipp. Ett rejalt sadant. Och desto langre jag funderar, desto langre vaxer haret. Det ar riktigt langt nu maste jag erkanna. Och inte sarskilt fint heller. Det bara hanger platt och trasigt. Det tog ganska mycket stryk efter alla graviditetshormoner. Jag har liksom stubb uppe pa huvudet och for att inte tala om underharet. Det ser ut som en Page under hast-svansen. Inte kul! Nu ar det bara att bestamma sig for vilken frisyr jag vill ha. Inte det lattaste. Speciellt inte eftersom jag tycker att de ar sa daliga frisorer pa den har on. Ska jag sta ut i tva manader till och klippa mig i Sverige? Sa fanig kan jag inte vara, eller?


 


En lang Page som Nicole Richie kanske? Da kan jag ju fortfarande satta upp haret  om jag skulle vilja det.


Oj, nu maste jag hitta en vetrinar och det snabbt innan Maja blir blind. Jag hoppas att det bara ar en infektion hon har och inget allvarligt. Hon far nog ogondroppar med antibiotika och vips om ett par dagar ser hon battre an nagonsin forr. Hoppas!

Ovido - Quiz & Flashcards