Alla inlägg den 2 november 2010

Av S - 2 november 2010 13:45

Pa lordag kommer vara forsta besokare till varan nya adress.Det ar E's brorsa och hans tjej som kommer.Inget jag ser fram emot tyvarr. Lagenheten ar fortfarande ganska stokig och vi har fortfarande ouppackade kartonger staendes. Jag borde helt klart ta tag i det nu, men jag mar ju pytonorm. Det far bli imorgon istallet;)


Kollade just pa Svenska Hollywoodfruar. Jag tycker det ar helt underbart. Tycker iof att Isabel Adrian ar lite halvpatetisk dock. Hon har val inte varit tillsammans med sin kille sadar jatte lange och varit superrik heller? Hon kanske var rik innan vad vet jag? Men divalaterna hon lagt till sig med ar ju ganska lojliga. Det ar ju anda ganska kul att kolla pa. Klart att de masta ha lite nytt blod i en ny sasong. Hur ska dem annars locka nya tittare?


Fil:HollywoodSign.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards