Alla inlägg den 27 november 2009

Av S - 27 november 2009 11:07

Da var allt packat och vi vantar pa att E ska komma hem. Han har lovat att kora oss till flygplatsen. Jag har alldeles formycket grejor att bara sjalv + vagn med H. Dessutom betalar man extra i taxin for bagage. Dumt, tycker jag. Man maste aven ge dricks. Hursomhelst snart ar vi i luften. Gud vad kul det ska bli! Hoppas att sjalva flygresan gar bra och att H haller sig lugn och glad. Det gor han sakert. Har resfeber och har sakert glomt nat. Det gor detsamma, jag ar glad anda.


Kommer inte kunna blogga pa hela 10 dar nu, sa vi hors den 7 december :) nar jag ar tillbaka.

Av S - 27 november 2009 10:57

Lunchen i onsdags gick bra. Vi var lite tidiga, som tur ar maste jag nog saga. Alla ville halsa, titta och halla i H. Innan vi gatt igenom hela avdelningen hade en hel timme gatt (!) Wow! Sen nar vi var pavag till lunchrummet kom Maria med sina sma tvillingar.Manga bebisar pa en gang. Jag ar saker pa att E's kollegor var ganska glada over att fa en extra paus...


Nar vi kom hem sa tvattade jag handerna innan jag kladde av H. Vattnet var svart! Ackligt va! Tank alla manniskor som tagit i H... Usch! Han akte kvickt ner i badet kan jag lova. Med gris svin influensan och allt. 

Ovido - Quiz & Flashcards