Alla inlägg den 24 november 2009

Av S - 24 november 2009 18:57

Idag har jag raffsat fram julpyntet. Nu har vi tomtar i var vra plus en liten i babysitten som skriker at mig nu. Men allvarligt sa har jag spickat upp tomtar, anglar och jox overallt. Det ar forsta julen vi firar tillsammans som familj sa det kanns lite speciellt i ar. E kommer nog att sakna sin familj, men jag ska gora mitt basta for att vi ska fa lite julstammning. Nar jag kommer tillbaka fran Sverige tankte jag ha med mig annu mera julpynt. Fint!

Av S - 24 november 2009 13:32

I dag ar det tisdag och da ar det ammningsgruppen. Sa vi gick dit som vanligt, men det var last och stangt :( En stor skylt pa dorren LOCK OUT! Oj, hade helt glomt att dem strejkar idag. Det var bara att ga hem igen. Snopet!

Ovido - Quiz & Flashcards