Alla inlägg den 5 november 2009

Av S - 5 november 2009 12:27

Det ar inte langt kvar till jul alls. Vi har bestamt oss for att stanna hemma i ar. Bara vi fyra. Ska bli himla mysigt faktiskt. Da maste jag ju julpynta. Och kopa gran. Skulle foredra en plastgran, for att slippa barr. Annars brukar man ju hitta barr langt in pa det nya aret. Jag har nog nagra tomtar sen forra aret, men julkulor far jag nog kopa. En tur till Ikea kanske. JA!



Av S - 5 november 2009 12:09

Igar kvall bar det av in till stan. Ga pa fiiin resturang och saga bye bye till Josè, som by the way uttalas Hosè. Har blivit mobbad for att jag sager "Shosee"... Inte latt att vara svensk. Anyhow... vi var sakert ett 20-tal som var pa Josès avskedsmiddag. Blev mycket baby snack eftersom vi hade H med oss och en tjej har precis fatt tvillingar och en annan ska ha om sju veckor. Hon gjorde minnsan en lista medan vi pratade. En bra att ha lista. Jag var sa forvirrad nar jag var gravid att jag glomde allt, sa det ar nog en bra ide att gora lista.


Iallafall var det himla trevligt att fa komma ut lite. Maten var skit, men det gjorde inte sa mycket faktiskt. Jag drack till och med en hel ol. Blev nastan lite snurrig efterat. Kanske inte. H vaknade till efter tva timmar, gallskrek efter mat. Bad E hamta en kopp med varmt vatten for att varma mjolken. Vet ni vad han gor. Han gar ut pa altanen for att ta en askkopp(?) till varmvattnet. Ursakta! Ja, ja... Vet inte vad han sysslade med riktigt.

H lugnade tyvarr inte ner sig efter att han blivit matad, sa det var bara att packa ihop och aka hem. Men som sagt, det var skoj att fa komma ut och traffa lite folk.

Ovido - Quiz & Flashcards