Alla inlägg den 8 november 2009

Av S - 8 november 2009 12:14

Idag kommer det lite besok, italienskt sadant. Vi tankte bjuda pa nagot enkelt. Dem har namligen bott pa hotell i 2 veckor. Jag kan tanka mig att dem ar ganska less pa restaurang mat. Det skulle iallafall jag vara. Sa det blir en liten antipasto med skaldjur, en primo med pasta & zucchine och sa gjorde jag en cheesecake igarkvall  som jag tankte servera med frukt och bar. Det later val inte helt fel.


Har bara traffat det har paret en gang och det var for 7 ar sedan. Min italienska ar ganska rostig dessutom. Man far kanske slanga in ett och annat engelskt ord... Jag onskar mig sjalv lycka till!

Av S - 8 november 2009 11:59

Igar akte vi till ett jattestort shoppingcenter. Det blev lite handlat. Inget till mig sjalv, men en hel del till H. Han fick bland annat en finfin lekbage fran Hamley's.Trodde kanske att han fortfarande var forliten for att leka, men inte da. Han lekte hela kvallen igar och tjot av gladje. Jag hittade aven en Polarn o Pyretshop. Jag var ju bara tvungen att kopa nat. Sa det blev den har filten och en bla mossa. Tyvarr var mossan forliten sa den ska jag lamna tillbaka. Tror jag vantar med moss kop tills att jag kommer till Sverige. Det finns liksom mer att valja pa dar. 


Ovido - Quiz & Flashcards