Alla inlägg den 23 november 2009

Av S - 23 november 2009 17:34

Har borjat plugga till korkortet. Undrar om det blir nat den har gangen? Det ar sakert fjarde gangen jag haller pa. Jag ger alltid upp innan det ar klart.Ni hor ju... Har man den installningen ar det klart det inte gar. Varfor ar jag sa lat?

Nu har jag blivit lovad en bil om jag klarar det. Fin morot. Tror ni det hjalper?



Av S - 23 november 2009 17:18

Ingen varme igar natt. Igar morse tog oljan i tanken slut. Helt slut. Fast mataren stod pa 100 liter. Tjena, inte en droppe fanns det kvar. Det var sakert arets kallaste dag ocksa. Vi eldade som galningar i oppnaspisen, men sa fort man slutar elda blir det ju kallt igen. Natten var inte nadig. En liten bebis pa 3 manader... jag byllsade pa honom massor av klader. Jag sjalv sov med mossa och tjocktroja. Galet! Vi fick oljeleveransen tidigt imorse. Det tog nagra timmar innan huset blev varmt igen. 

Ovido - Quiz & Flashcards