Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av S - 30 oktober 2009 14:23

Jag tror det har regnat hela veckan. Sa himla trist. Vi var dock ute en svang pa formiddagen. En snabb 1 timmes promis. Jag maste ga ner i vikt! Jag tror att min kropp ar sa van vid promenader att den inte bryr sig. Kanske jag ska gora ett forsok med att springa i helgen nar E anda ar hemma? Det ar nog det anda som hjalper. Om jag ska vara arlig sa har jag atit pa tok for manga kanelbullar dem senaste veckorna. Nu ar det slut med det! Nu ska jag forsoka vara nyttig. Synd bara att det ar helg. Kanske jag klarar det.


Jag sag ett recept ur boken "Klaras basta mat for gravida". Jag var saklart tvungen att testa det. Supergott! Kottfarsbiffar med gronsaksrora. Jag undrar hur de andra recepten ar? Jag ar ju inte gravid langre, men jag ammar. Jag har sa dalig matfantasi just nu. Blir mest pasta hela tiden. Och det blir ju trakigt i langden, eller hur?! Sa ar boken vard att kopas? Ska kolla nar jag aker till Sverige. Da kan jag bladdra lite iden och se om det ar mat for mig. 


klaragravida

Ovido - Quiz & Flashcards