Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av S - 2 oktober 2009 20:10

Var sugen pa lite shopping, har surfat runt lite och hittade klader hos Lindex som Emma Wiklund designat. Det basta av allt ar att intakterna gar till Cancerfonden.

  

Jag gillar den har enkla rosa blusen.Den kanns lite somrig, men en funkar nog med ett par snygga Jeans, hoga stovlar och en nice scarf.

  

Tyckte att den har klanningen var fin, enkel  och latt att matcha me olia accessoarer t.ex lilla fina vaska.

Sag att det fanns massa fin hos Indska ocksa. Som den har burken eller...


....en kudde.            

Av S - 2 oktober 2009 19:57

Idag har jag haft lite sma angest. Har kant mig tjock hela da'n. Jag vet att det ar dumheter. Det sags 9 manader upp och 9 manader ner. Inte har jag nagon lust att bara omkring pa extra vikt sa lange. Vill fa bort gravid-kilona nu! Man ska inte banta nar man ammar utan tvart om ata 500 kalorier (eller om det var 300) mer om dan.Sa jag har varit ute och gatt jattemycket idag. Var inte det basta vadret att promenera i - duggregn och blast. Sa jag ska forsoka att vara riktigt nyttig under veckorna och bara unna mig godis pa lordagar. Eftersom H typ ater vad jag ater aven om det ar brostmjolk, sa ar det bast att infora lordagsgodis redan nu sa jag slipper tjafs nar han blir storre.

Ovido - Quiz & Flashcards