Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av S - 23 oktober 2009 23:10

Lite fredags shopping blev det idag. Vi var uppe med stjarnorna, alltsa tidigt. Kladde och matade H. Gav Maja att ata ocksa. En snabb promenad upp till glassbanks. Kastade glasflaskor och burkar. Hem igen. Tog pa lite make up, mascara och rouge. Vill se lite fin ut. Bussen in till stan, sen taget till shoppingcentret. H sover. Det tar tid att aka med public transport. Var sa lange sen jag var dar. Tror jag var i sa gott som ALLA butiker. Blev lite shoppat, fast jag kande mig lite snaaal, eller medveten kanske later battre;) Kopte en fin "sparuggla" i tra, lite harspannen pa H&M, en sport bh (to keep my bites together...), fint svart papper, calligrafipennor, vita kort till tackkorten, tippex, 3 pasar applen, tomtekostym till maja och lite annat smaplock. H var vaken hela tiden vi var dar. Battre sa, att han ar vaken dagtid = sova nattetid. Fyra timmar senare sitter vi pa taget mot stan. Trotta, H slumrar. Fick sedan springa till bussen. Hemma! Mata H, mat till mig sjalv och slappa ut Maja i tradgarden en stund. Skona fredag. Lite TV och sen i sang. Godnatt!

Av S - 23 oktober 2009 22:59

Asch, kinkigheten forsvann. Han ville bara ha lite narhet och pussar. Vilket han fick saklart. Min fina lilla kille. Ett litet uppe hall i regnet. Tankte ga till apoteket, men H var lugn och fin. Kladde pa honom, stoppade om honom i vagnen och sa kopplade jag Maja och ivag. En rask promenad ner till vattnet. H var vaken hela tiden och Maja skuttade omkring och sag glad ut (pa hundars vis). Resten av kvallen var det frid och frojd.

Ovido - Quiz & Flashcards