Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av S - 9 oktober 2009 12:30

Min mamma ar fortfarande pa besok och aker inte hem forrens pa sondag. Vi har hunnit gjort massa grejor under dem har dagarna.


Igar var vi bara hemma och tvattade, klippte graset, strok skjortor till E och stadade. Tog hand om H. Han sov hela formidda'n och sen nar han vaknade till pa eftermidda'n sa bara skrek han. Jag tror att han har sin skrikperiod mellan kl 15 - 20. Lite trottsamt. Himla ont i oronen far man. Tur att sant gar over vid 3 manader. Han har alla fall inte kolik. For da hade man ju blivit galen.


Pa onsdagen hade jag och H lakartid, 6 veckors kollen. Allt var super och H var sa duktig aven om doktorn bollade och klamde lite val mycket pa honom. Mormor foljde saklart med in till stan, sa vi stannade och fikade och mata H pa ett nice fik. Gick pa bokhandeln och kopte present till Janet som ar gravid. Blev gravidbibeln. Hoppas hon blir glad. Hittade nagra tackkort ocksa, nagra fardiga med text och nagra blanka i fint papper som jag tankte gora fotavtryck pa. Har forsokt hitta nat bra sett att gora det pa, men det verkar vara lite meck. Vi har valdigt manga att tacka och jag vill att korten ska bli fina sa dem kanner att vi verkligen uppskattade presenterna.


I tisdags sa var vi pa "barnavardscentralen", vagde och kollade H. Det sporegnade hela dagen sa det blev inte sa mycket att vara ute. Maja var bara ute en liten svang pa eftermiddagen. Hon avskyr regnet. Hon gommer sig for att slippa ga ut. Sa jag brukar lata henne kissa pa garden da.



Ovido - Quiz & Flashcards