Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av S - 19 oktober 2009 17:27

Ar det mojligt att en bebis pa 7 veckor ar sallskapssjuk? Han vill alltid att nagon ar i narheten, hora ljud eller sitta i kna. Vi har inte burit runt honom extremt mycket eller sa. Inte heller tar vi upp honom for varje ljud han gor. Kanske han bara blir uttrakad av att vara sjalv?

Av S - 19 oktober 2009 14:33

Blev ett qvickt besok pa ambassaden. Vi hade san tur. Vi kom precis innan alla andra drosade in, sa det gick ratt fort. Och inte nog med det. Tjejen som gor passen skulle pa semester fran onsdag, sa hon sa att hon skulle gora alla pass imorgon. Om vi ringer pa onsdag ar det nog fardigt. VA! Tror inte mina oron. Det ar det snabbaste passet nagonsin. Man kanske inte ska hurra an, fast det vore ju otroligt...

Av S - 19 oktober 2009 10:19

E och jag sitter mitt emot varandra med varsin dator. Maste se jatte lojligt ut. Vi ska snart ivag till ambassaden och gora pass till H. Det tar sa lang tid att fa det, men jag hoppas vi far det fore jul. Bara for att man bor utomlands blir man "straffad" att betala mer och vanta lojligt lange pa ett pass. Det kostar alltsa 1400 kr att gora ett pass pa ambassaden. Hutlost dyrt!! I Sverige kostar det en femhundring och du har det pa en vecka. Jag tycker inte att det ar forsvarbart att det ska kosta sa mycket mer. Det dubbla hade val rackt.

Ovido - Quiz & Flashcards