Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av S - 18 oktober 2009 13:47

Jag tror att jag berattat att Polarn och pyret har oppnat har. Kopte en ny body till H i fredags. Den var nersatt till 13,50 euro.  

Av S - 18 oktober 2009 13:38

Sondagen startade sa dar... Blev lite tjafs mellan mig och E. Om framtiden och sa. Jag trodde det var bestamt, mer eller mindre, att om ett ar lamnar vi det har landet. Jag hade tydligen fel! Tarar och sura miner, hade jag varit yngre hade jag nog lagt mig ner och sparkat och skrikit ocksa. Fortsattning foljer...

Av S - 18 oktober 2009 12:54

Igar akte vi runt pa biljakt. Alltsa, E vill kopa en ny bil. Sen vi fick barn tycker han inte att det ar lika roligt med Ducatin langre, sa den ska han salja. Da maste han ju skaffa en ny leksak, som inte kanns lika "farlig". 


Jaguar XK Series ANY (1980-) (2002)

Sa har ser den nya leksaken ut. En jaguar!!!


Senare pa eftermiddagen hade vi besok av franska ligan. Xavier, Carol, Adrienne + Fergal och Dermot (som inte ar franska alls). Vi bjod pa afternoon tea, muffins, kakor och strudel. Trevligt! Paket fick han ocksa. Klossar, badleksaker och gossedjur.











Ovido - Quiz & Flashcards