Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av S - 23 augusti 2010 16:28

Jag har en hemlighet. Som jag inte tanker avsloja an. Jag kanner mig minst sagt pirrig. Min mamma kommer nasta vecka, men efter det ska jag nog saga att det ar dax.


Var ivag i gar med E for att saga hej da till Tommaso & Marta som flyttar till Zurich. Kandes lite underligt och falskt att lyckonska och ta farval, eftersom vi inte umgas med dem langre. E & Tommaso har sakert tjafsat i over ett ar. En dag bestamde sig Tommaso for att han inte gillade E langre. Konstigt att det kan bli sa. Tror att det kan handla om avundsjuka i grunden. Trist! Sjalvklart hoppas jag att det kommer att ga bra for dem. Tyvarr ar det inga personer jag kommer att sakna.


Efter att vi sagt adjo akte vi in till stan for att kopa annu en present till H. Pa torsdag smaller det- nja, kanske inte riktigt, men det ar da vi firar ettaringen. Roligt!!



Ovido - Quiz & Flashcards