Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av S - 18 augusti 2010 09:51

Igar var vi ju inne i stan for att ga till doktorn med H. Vi passade aven pa att ga lite pa stan och kopa lite smasaker. Det ar ju H's fodelsedag nasta vecka. Helt otroligt vad tiden gar fort. Tycker att han nyss foddes ju. Det kanns som det var igar jag satt pa sjukhus sangens kant och holl min nyfodda i famnen. Ser fram emot ett litet fodelsedagskalas.Mycket som maste fixas. Bast att satta igang pa stutts!


Listan ar laaaang: ballonger, tallrikar, ljus, duk, hattar, presentpapper......


Undrar om jag ska ha ett tema eller bara valja tva farger? Svart Och bla? Ska kolla affaren vad dem har ;)

Av S - 18 augusti 2010 09:42

Lite olika tavlingar...


Jag ar med och tavlar om en t-shirt från Snoffsdesign.se.
Vill du också vara med och tavla? Klicka HAR.




Av S - 18 augusti 2010 09:28

Jag tavlar om ett par jattefina byxor fran Nova Star hos Nikita. Hon har en jattefin blogg som jag laser till och fran. Hon har verkigen en jatte mysig blogg dar hon skriver om lite allt mojligt som inredning, sin son Albin, lite shopping (barnklader) och massa annat. Hon fixar och trixar i sitt hus och ar valdigt inspirerande.

Tavlar gor du har:

http://nikital.blogg.se/2010/august/utkast-aug-16-2010.html


Av S - 18 augusti 2010 09:20

I gar fick H sin forsta ettars vaccination. Oj vad han skrek. Jag tror att han kom ihag skoterskan fran forra gangen eller sa visste han att vi hade nat sattyg pa gang. Alldeles roda blev hans sma korvlar. Jag behovde inte ge honom Alvedon. Det hade tydligen gatt over innan vi kom hem. Jag har hort en del barn som feber och blir jattedaliga av vaccinationer. Tur att H aldrigt blivit dalig peppar, peppar...

Ovido - Quiz & Flashcards