Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av S - 3 augusti 2010 15:59

Det kanns som jag har jatte mycket att gora. I stallet sitter jag o latar mig framfor TV:n. Det ar ju mitt favo program  What not to wear US. Avgudar Clinton ;)Har klar sig oftast snyggt tycker jag (med undantag for nagra konstiga blommiga skjortor). Jag tycker att Clinton & Stacey har ganska bra smak generellt och inte ar sa dar overdriet elaka eller smoriga som endel i sana dar gor-om-program ar. I like, I like. Tittar sakert 3 av 5 program i veckan.

Jag har varit duktig idag faktiskt. Jag har fixar tvattmaskinen, som inte tomde vatten, varit till posten och skickat ivag flaskvarmaren som jag salde pa Ebay, jag har dammsugit kok och v-rum. Sen ar det ju massa som jag inte gjort ocksa, men det ar en dag imorgon ocksa.


http://misspinkslip.files.wordpress.com/2009/04/what-not-to-wear1.jpg?w=292&h=306





Av S - 3 augusti 2010 15:41

I forra veckan la vi ju bud pa en lagenhet. Varat bud var ganska mycket under utropspriset, men agarna ville iallafall tanka over helgen. I formiddags ringde maklarn och sa att dem inte accepterad. Lagsta dem var villiga att ga var  320K. Sa imorgon ska vi pa en 2:a visning. Vi far se. Jag tycker inte att den ar vard sa mycket, men i slut andan ar det ju E som bestammer.

 

  

 

 

Av S - 3 augusti 2010 15:31

Da var det vardag igen efter en lang helg. Igar var det Bankholiday. Skont med en extra dag ledigt. Det kan ju lata halvknappt att saga sa - speciellt om man inte jobbar. Jag ar ju en - Stay-home-mom el Homemaker som det sa fint heter. Men faktiskt sa kanner jag skillnad pa vardag och helg. Dessutom ar ju E hemma ocksa, aven om han hjalper till minimalt.

Ovido - Quiz & Flashcards