Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av S - 11 augusti 2010 17:20

I dag akte jag och lille H in till stan. Jag var sa hilma sugen pa att shoppa. Galet! Nastan sprang till HM, sa ivrig var jag. Jag ville sa garna kopa en jacka till H, men vinterkladerna har tydligen inte kommit an. Jag var alldeles for tidigt ute. Har ar det ju nastan vinter... Hursomhelst lite shopping blev det iaf. Kopte en jattefin Poncho, ett vanligt vitt linne, beiga byxor till H (som jag sen upptackte att de var tjej byxor Oopsy), lite baby klader. Gud vet inte varfor jag kopte babyklader, eftersom jag har lador och skap fulla med klader efter H. Och jag ar ju inte ans med barn.




  


Nar vi val kom hem, trotta och torstiga, kunde jag inte lata bli men jag var tvungen att packa en kartong. Jag vet att det ar alldeles fortidigt. Det ar ju mer an en manad tills vi flyttar... Rensade iaf ut en garderob med festklanningar och jackor. Tyckte att det var onodigt att dem ska hanga dar till ingen nytta. Nu ska jag fixa lite medan H sover. Det galler att passa pa!

Ovido - Quiz & Flashcards