Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av S - 24 augusti 2009 14:26

Det blev inga bullar den har gangen heller. Degen jaste inte. Jag fattar inte vad jag gor for fel. Titta har ur den ser ut efter ca 40 minuter. Sorgligt! Nu har jag nypit lite i den ocksa, men nix, den ar dod. 

Av S - 24 augusti 2009 13:45

Nu har jag fatt for mig att jag ska baka kanelbullar. Har provat ett par ganger tidigare, men resultatet har inte blivit bra alls. Eftersom jag bor utomlands sa blir det torrjast jag maste anvanda. Har forsokt att hitta farsk jast, men det ar ju totalt omojligt. Vi far se hur det gar... problemet ar att, tror jag allafall, vatskan ar for kall sa att degen inte jaser. Nu jaklar ska jag dra pa varmen lite till... Hall tummarna nu , please!


Onskar att resultatet blir sa har fint!

Av S - 24 augusti 2009 13:08

Har aldrig kant mig sa popular som nu. Mobilen gar pa hogvarv, sms och samtal om vartannat. Alla vill veta om det hant nat an, fast dem vagar inte fraga rak ut. Dem undrar vad jag ska gora idag osv. Dem ar for roliga. Fast jag vet sjalv hur nyfiken jag ar nar nagon av mina vanner ar gravida pa sluttampen.

Av S - 24 augusti 2009 10:53

Har varit hos min GP nu pa morgonen. Allt ar bara bra och huvudet ar fixerat. GP:n sa att jag ska fortsatta som vanligt, simma, promenera, styrkettrana och sa, men undvika klassiska brostsim. VA??!! Jag har ju simmat som en groda i 9 manader. Ojda!! Man ska tydligen undvika sjalva grodsparken for (jag tror..) backenets skull. Hoppsan! Haller tummarna for att jag inte pajat nat darnere.

Av S - 24 augusti 2009 10:12

Tror att nanting ar pa gang har. Har kant mig lite smakonstig inatt, sa kanske nat kommer att handa de inom en snar framtid :) E blev valdigt exalterad. Sa jag lovade att forbereda hans vaska ocksa...


Det har ar inte min mage, men cool bild.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards