Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av S - 23 augusti 2009 19:59

Nu ar det middagsdax, vi kor pa sydeuropas vanor och tider, sena middagar ar inte alls ovanligt hemma hos oss. I kvall blir det T-bone stek, potatis och sallad. Jag ar vraaal hungrig. Maja med verkar det som, hon har svansat runt mig i snart tva timmar. Det blir ingen stek for hennes del dock.  


Den har sondagen borjade lite halvslappt, men det blev inte att stanna inne alls. Solen tittade fram tillslut och vi fick myror i brallan.

Nu kanner jag mig verkligen nyttig. Varit och simmat 1000 m. Kanns alltid bra efterat. Sen blev det langprommis med Maja och en fika med Justin. Man ska tydligen forsoka gora sa mycket som mojligt sista tiden innan forlossningen, for att INTE bara ga och vanta. Att vanta kan ju gora vem som helst galen (for att inte saga elak).

Av S - 23 augusti 2009 14:36

Jaha, da var det sondag och helgen ar nastan slut. Fast jag gillar sondagar, da kan man slappa utan att fa daligt samvete.

Har varit till parken med Maja och E, borjade regna sa det blev snabba steg hemat igen. Det marks verkligen att sommaren borjar overga till host. Tror att det regnat lite varje dag den har veckan.


Nu lite lunch, pasta m tomater och mozzarella framfor tv:n, det ar GP i Valencia och det kan vi ju inte missa....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards