Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av S - 19 augusti 2009 19:12

Har precis tagit ut en nygraddad lasagne ur ugnen. Doftar underbart! Super enkelt och snabb att gora. Den har ar vegitarisk. Perfekt till sambons matlada och lunch till mig imorgon. Lunch for tva.

Av S - 19 augusti 2009 18:49

Ah, blev sa himla sugen pa dem har ursota halvkonstiga coola smyckena.

De kommer fran bjorgjewellery.com . Kostar fran ca 1000 kr och uppat. Jag tycker det ar lite Alice i underlandet over dem. Eller hur?!

Av S - 19 augusti 2009 13:33

Vraaal hungrig! Havsluften gor verkligen susen for aptiten. Nu ar det dax for lunch. En nyttig sadan for en gangs skull. Kyckling m potatis och morotter. Buon appetito! Ah just, kom precis pa att jag har ju triffle i kylen. Hurra!

Av S - 19 augusti 2009 10:45

Herregud... E ringde nyss. De senaste dagarna har folk insjuknat i svininfluensa pa E's kontor. Sa han mer eller mindre tvingade mig att ringa till min GP. Dr. Ross var inte dar som tur var, men jag pratade med en av skoterskorna och forklarade att jag bara har 10 dagar kvar till mitt D date och att E ar valdigt orolig. Hon trodde nog inte att det var nagon fara, men att vi ska undvika narkontakt for tillfallet och vara noga med hygien. Ringde tillbaka till E. Han verkade nastan besviken.Man ska inte oroa sig sa mycket. Mer troligt att bli pa kord an att fa svininfluensa.  

Av S - 19 augusti 2009 08:53

Jag kanner mig sa arg och irriterad idag. Man kan ju inte vara pa topp jamt. Arg pa E for att han inte engagerar sig i allt jobbigt pappers tjafs som maste fixas till bebisen. Registrering, birth certificate, samordningsnummer och pass. Det ar en jungel. Undrar om man kan ha tre nationaliteter? Bebisen kommer att fa minst tva, men ett tredje vore ju lite coolt. Stokigt ocksa forstas.


Fick paket fran mamma nu pa morgonen. Maja attackerade den stackars brevbararen. Eller hon sprang efter honom och skallde hysteriskt. Trodde nastan han skulle sparka till henne. Det hade han sakert om jag inte statt dar. Himla djurvanligt land jag lever i.

Hursomhelst... paketet, mamma skickade sa knasiga grejer. Servetter fran IKEA, nagra gamla handdukar, H&M katalog, ett konstigt badlakan, lite baby klader och sen skickade hon nagra bra grejer ocksa. Fick nappflaskor och en digital termometer. Men jag avskyr verkligen nar hon skickar massa tok. Typ for att fylla ut kartongen.


Man kan riktigt hora vilket crappy mod jag ar pa idag. Nu regnar det ocksa. Borde nog ga och lagga mig ett tag till.


Har ar nagra av grejerna mamma skickade ( ni far bara se de fina).

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards