Alla inlägg den 5 januari 2011

Av S - 5 januari 2011 18:09

For ett tag sedan skrev jag att jag nog skulle pimpa mitt skotbord. Det jag har kommer fran IKEA Sniglar och ar himla trakigt och opraktiskt. Inga lador, bara en hylla till forvaring. Nu har jag bestamt hur jag ska gora iallafall och vad jag ska kopa. Det blir nog att jag vitmalar det och satter fast tva lador, en under sjalva skotdelen och den andra under hyllplanet.Sedan ska jag nog forsoka att sy ett slags "draperi" for att dolja sidorna pa bordet. Man kan saga att jag har en plan. Hall med om att det ar ett av de fulaste som Ikea har;)


SNIGLAR Skötbord vit Längd: 72 cm Bredd: 53 cm Höjd: 87 cm

Av S - 5 januari 2011 14:02

Nu har jag skickat runt bade vanner och familj pa olika affarer runt om i Stockholm for att hitta ett nytt litet lamm. Ar det nagon son har ett eller vet var det finns att kopa?


     






Ovido - Quiz & Flashcards