Alla inlägg den 4 januari 2011

Av S - 4 januari 2011 13:09

Har totalt glomt bort.... men sjalvklart! GOTT NYTT AR 2011 !!!!


Av S - 4 januari 2011 12:33

Bloggen Katie did - ar, tycker iallafall jag , helt underbar. Hon syr klader till sina tjejer sjalv. Enkla, men jattefina 60 tals inspirerade klanningar.Sa tuffa! Vill ocksa kunna sy sa bra. Om jag far en tjej ska jag nog jaklar ocksa borja sy. Helt borta ar jag ju inte:)



Bilder: Katie did


Av S - 4 januari 2011 12:23

Nu ar ju visserligen julen slut för i ar. Men detta fina pysseltips ska jag spara & komma ihag tills det är dags att julpynta igen. Eller att gora nagon traaakig regnig dag (manga sadana dar jag bor ;)) Hittades hos tamalikainenparketti dar det aven finns en beskrivning pa hur man gar tillvaga.
tamalikainenparketti














Ovido - Quiz & Flashcards