Alla inlägg under december 2010

Av S - 9 december 2010 13:34

Jag klippte ju haret haromdagen och det blev faktiskt riktigt bra. Jag hade nog till och med kunnat klippt lite till. Nu ar det lite langre an till hakan och jag kan fortfarande ha tofs om jag vill. Sa i slutanda blev det en Nicole Richie frisyr.

Av S - 6 december 2010 21:21

I morgon ar det alltsa dax - for det stora klippet! Langtar verkligen att bli av med den har ruskan ;) E blev nog lite forskrackt nar jag sa att nu ryker det minsann. Men, men du klipper val inte sa mycket...? Jo, minsann! Nu ar jag sa himla less pa haret att jag varken vet ut eller in. Sen ar det ju bara att borja spara igen hehehe. Ni far veta imorgon hur det gick.


Imorgon hander det mycket ska ni veta. Klippning, lakarbesok och E's foraldrar kommer. Dem ska ju vara barnvakt i helgen. Da jag ska pa tjejhelg till Berlin. Underbart! Nu ska jag slappa lite i soffan. Soffpotatis!

Av S - 2 december 2010 20:51

Snart maste vi inforskaffa en ny vagn. Har borjat kolla runt lite pa vilken som skulle passa oss bast. Den bor ju vara lattkosd, stadig samt smidig och liten ihopfallbar, den far inte heller vara allt for tung eftersom jag oftast reser sjalv. Och med tva sma rackare kan det bli tufft.


Vi har kollat pa tvillig/syskonvagnar. Tankte forst att jag kude kopa en extra sitts och anvanda uppe pa liggdelen el. ev en stabrada, men H ar fortfarande pa tok forliten for bada kanner jag. Sa Snal-Lotta blev utrostad och vi koper en ny vagn istallet.


Men vilken ska vi valja?


Phil & Teds nya Explorer?

 



Annars har jag sett att Britax har en ny Duo som verkar helt ok.


Britax B-Dual Tandem Kit - Venetian Red

Kanske det till och med hinner komma nagon ny vagn pa marknaden i Spring?


Av S - 1 december 2010 13:02

Jag borjar nastan tro att vi kommer att fa en vit jul trots allt har pa On. Det har snoat sedan i fredags. Tjohoo! Toppen bra! Om dem bara kunde ploga och sanda ocksa sa skulle allt vara annu battre. Man far val inte begara for mycket antar jag. Nu sitter jag har uppkrypen i soffan med ginger te och peppakakor myys. Ska strax kolla pa Ensam mamma soker pa tv3play. Den perfekta innesittar dagen.


Jo, just det Lussebullarna blev toppengoda. Och dem ar redan slut! Blir till att baka fler snart. Mums!


Ovido - Quiz & Flashcards