Alla inlägg den 9 december 2010

Av S - 9 december 2010 14:44

Nu har jag kommit halvvags. Kladerna ligger pa sangen, skor ar valda, resvaskan ar framtagen och nu ar det bara lite smaplock kvar som smink och smycken och sant. Duscha har jag ocksa hunnit med att gora. Nu ska jag snabbtorka haret och ta med mig Maja ut for rastning. Jag kanner mig stressad, kan ju vara resfeber ocksa.

Av S - 9 december 2010 13:37

Det ska bli underbart skont att fa komma ivag lite. Imorgon kl 07.30 lyfter (forhoppningsvis) planet till Berlin. Jag har inte hunnit packa an! Vanligt vis brukar jag forbereda vaskan en vecka innan, men nu ar ju svarforaldrarna har sa inget har riktigt blivit som det skulle. Dessutom har Lill Sorken H varit sjuk :(

I dag ar han tillbaka pa dagis och jag hoppas att allt ar bra. Nu ska jag ata nagonting sen ska jag forsoka packa lite.


Av S - 9 december 2010 13:34

Jag klippte ju haret haromdagen och det blev faktiskt riktigt bra. Jag hade nog till och med kunnat klippt lite till. Nu ar det lite langre an till hakan och jag kan fortfarande ha tofs om jag vill. Sa i slutanda blev det en Nicole Richie frisyr.

Ovido - Quiz & Flashcards