Alla inlägg den 21 december 2010

Av S - 21 december 2010 13:16

Nu ar det snart jul, Oj sa jag har vantat och langtat. Jag har fortfarande massor att gora.De flesta klapparna ar inslagna, gran inhandlad och kladd. Igar kopte jag ingredienser till storbak och jukgodis fix. Hittade inga knackformar dock, men jag tror att det gar att gora i langpanna ocksa(?). Sa idag skulle jag alltsa baka, men det blir aldrig riktigt som man hade tankt sig. H vaknade inatt med feber stackarn. Kan ju inte skicka ivag honom pa dagis da, eller hur. Sa han fick bli hemma idag. Efter frukost var febern som totalt bortblast med han ar anda lite klangig o hangig. Sa vi har legat och myst i sangen mest hela dagen och tittat pa Pippi pa rymmen. Ute faller snon , stora flingor och det ar jattevackert, men det blir nog ingen utgang for oss iallafall idag. Hoppas H ar battre imorgon, for da blir det baka av.


Ovido - Quiz & Flashcards