Alla inlägg den 25 januari 2010

Av S - 25 januari 2010 11:45

Nar det ar sant har vader, gratt, trist, mulet och kallt, sa langtar jag till varen. Det ar ju sa harligt forsta varma vardagen, man borjar tina sakteligen. Tar pa sig tunnare klader, var jackan, ljusa jeans, scarf, converse och solbrillor. En kaffe pa nan uteservering eller sittandes i solen pa nagon harlig plats. Saknar!!!


Sitter och surfar lite och kollar pa var kollektioner. Det far mig inte att langta mindre. Himla shoppingsugen ar jag ocksa. Kollat lite pa H&M nyheter. Mycket fint! Ska nog klicka hem lite grejor.


 

Den har klanningen i puderbeige ar jattefin. Jag ska pa brollop i Italien i sommar och da passar den perfekt. Lagom sval och elegant. Nya skor och vaska behover jag nog ocksa da.


Av S - 25 januari 2010 11:41

Hua! Idag ar det riktigt kallt - bade ute och inne. Vill inte ga ut idag. Helst av allt skulle jag vilja ligga pa soffan under en filt, dricka te och lasa. Det kan jag dromma om... Jag har redan slangt ut loppan i vagnen och ska strax kla pa mig och ga ut jag med. Maja behover ut och rora pa sig lite och jag med for den delen. Brrr... Skoteroverall...

Ovido - Quiz & Flashcards