Alla inlägg den 19 januari 2010

Av S - 19 januari 2010 12:36

Nu efter att tvattmaskinen varit trasig i tre veckor ar det antligen nagon har att titta pa den. Verkar inte som den kommer att bli fixa i dag dock :( Huset svammar arligt talat over av smutstvatt. Ni kan tanka er med en 5 manaders krak och bajsbabis hur det ser ut. Tur att H har mycket klader, annars hade det inte gatt.

Av S - 19 januari 2010 12:23

Jag har sa mycket smycken, halsband, orhangen och armband som bara ligger i en lada. Jag skulle vilja komma pa nagot smart, sa att jag kan hanga upp allt. Egentligen skulle jag vilja ha ett smyckestrad men jag har inte hittat nat som jag tycker om. Jag har sett ett, fran IKEA, men dem saljer tyvarr inte dem langre. Typiskt va!? Kanske skulle jag kunna gora mitt eget. Det ar bara att jag inte har kommit pa nat bra. Jag skulle ju kunna ta en gren utifran och gjuta en fot. Jag ar bara radd att det inte haller i langden. Har sett nan som gjort ett "smyckesskap" av ett nyckelskap. Jag skulle behova en garderob till alla mina smycken ;) Har galler det att klura.

Av S - 19 januari 2010 12:16

Nu ar H hela 5 manader. Tycke han precis foddes. Tiden gar sa himla fort. I alla fall sa har han grymtat dem sista dagarna nar vi varit ute pa promenad. Han vill inte ligga ner langre. Han vill ju se vad som hander och sker runt omkring. Sa igar antligen bestamde jag mig for att nu ar det dax, att byta till sittvagn. Han var overlycklig igarkvall nar han fick provsitta. Skrattade o gurglade. Jag ville egentligen vanta till 6 manader, men jag vill inte att han ska vara ledsen varje gang vi gar ut. Han ser sa, sa liten o pluttig ut i vagnen nu. Vi har en Brio Happy. Jag ar helnojd med den, men tanker nog faktiskt salja den till varen och kopa en Phil & Ted eller iCandy.

Ovido - Quiz & Flashcards