Alla inlägg den 10 mars 2011

Av S - 10 mars 2011 11:24

Har varit inne i stan nagra ganger den har veckan och egentligen inte fatt nagonting utrattat. Skulle behova kopa fodelsedagspresenter till 3 st 2 aringar. Tyvarr hittade jag inget, men jag har en vecka till pa mig innan det maste vara klart. Det ar sa trakigt att alltid behova ge bort klader, men det ar enklast att skicka med posten. Det blir sa himla dyrt om paketet inte ar platt ser'ru. Far gora ett nytt forsok nasta vecka.


I dag gor jag absolut ingenting. Nu ska jag lata mig pa soffan nagra timmar och kolla webbtv. Ska kolla pa det som sandes i gar Sofias anglar, veckans brott och efterlyst. Nagra timmar ska jag val kunna sla ihjal;) Ska forsoka orka dammsuga innan H ar tillbaka iaf. Omojligt att gora nar han ar hemma ju. Av/pa knappen ar ju himlarns kul eller att aka pa dammsugaren.... 


Av S - 10 mars 2011 11:17

H mar jattebra. Han var tillbaka pa dagis redan 3 dagar efter operationen. Han var inte ett dugg besvarad over att hans arm var gipsad. Ganska skont att skicka ivag honom till dagis var det ocksa. Han holl pa att riva huset fullstandigt. Jag forsokte att vara ute sa mycket som mojligt for att trotta ut honom.


For ett par dagar sedan fick vi brev fran sjukhuset. En ny operationstid, redan pa tisadg ska han tillbaka.Tror att de opererade in en stalskena i handen pa honom som de nu ska ta ut. Hoppas att han slipper gips den har gangen. Jag ar inte alls lika nervos den har gangen, vilket kanns oerhort skont. Nu maste vi bara se till att han haller sig frisk. Kunde inte lata bli att blanga pa de snoriga barnen pa dagis och hoppas att H inte leker med dem alls;)

Ovido - Quiz & Flashcards