Alla inlägg den 29 september 2010

Av S - 29 september 2010 09:57

Nu var det verkligen jattelange sedan jag skrev nat pa bloggen. Jag har haft fullt upp.Med att ma daligt,passa H, stryka, sortera papper, packa flyttkartonger och sakert massa annat ;) Jobbigt att masta gora saker nar man helst av allt bara vill ligga i soffan och ata citroner. Idag har jag iallafall lite mer energi, tack och lov. Har inte nagot planerat for dagen, men den passerar nog anda ska ni se.

Pa fredag gar forsta flyttlasset till nya lagenheten. Vi ska en svang till Ikea den har veckan och kopa alla mobler. Jag hade gjort en superbra lista med mobler och kordinerat genomgaende i tra, svart, gratt och vitt. E har absolut ingen kansla for inredning och kollar mer pa priset an om moblerna passar ihop. Sa efter nagra vandor nu har jag gett upp. Jag orkar verkligen inte bry mig mer. Nu kan han kopa vad skit han vill! Det anda jag kan hoppas pa ar att vi flyttar fran det har landet SNART!

Ovido - Quiz & Flashcards