Alla inlägg den 6 september 2010

Av S - 6 september 2010 13:33

Urtrist vader denna mandag. Nu har det regnat konstant i 3 dagar. H ar forkyld och supergrinig. Dessutom haller en liten tand pa att komma upp. Maja ar rastlos, men vill helst inte ga ut. Jag, jag mar pytonorm. For det dar pirret i magen har overgatt till illamaende. Japp, jag ar en preggers! 8v idag, sa det ar fortfarande valdigt nytt. Spannande! Vi holl pa att skratta ihjal oss nar vi fick veta. H ar ju bara 1 ar och i april kommer nya bebin. Sa H kommer fortfarande att vara valdigt liten. Hoppas att allt kommer att ga bra anda. Jag har last lite om att skaffa barn tatt - ingen bra ide tydligen. Men nu ar det som det ar och vi far gladjas at det nya livet. Om jag vill ha en tjej eller kille? SPELAR INGEN ROLL! Blir h*n ful sa gor vi en till hehehe.

Ovido - Quiz & Flashcards