Alla inlägg den 21 juni 2010

Av S - 21 juni 2010 15:54

Nu har jag kastat (ja, inte bokstavligen) H i sang en liten stund. Antligen kan man kanske fa lite saker gjorda. Tvattar tva maskiner, stryker och har bombaderat extrarummet med nasta ALLT vi ska ha med, Mycket att tanka pa nar man har barn...

Av S - 21 juni 2010 14:24

Hela helgen har vadret varit minst sagt underbart. Skulle latt kunna varit Italien eller Spanien. Underbart som sagt!


I lordags akte vi till ett stort shoppingcenter utanfor stan. Rean borjade i torsdags, sa det var ju en lycktraff.E behovde kopa en ny kostym. Han kom undan med 2000 kr. Vi ska ju pa brollop om ca 2 veckor och hans gamla ar jatte mycket forstor. Jag har redan kopt en klanning. Det gjorde jag i Sverige. Fast jag kanner mig inte helt hundra pa om jag vill ha den. Kanske for att jag ar fisvit nu.  Ska prova den igen nar jag fatt lite farg. Nog om det.


Igar var vi i parken pa formiddagen. Vilade lite i graset. Busade med Maja o H. Lekte i lekparken och gungade. Sen akte E och H ivag for att kopa fisk i hamnen. Fick en timme for mig sjalv. Valbehovt! Sen packade vi pick o pack + grill och gick ivag till Rui's. Vi kunde kanna Bbq doften lang vag. Harligt! Jattemycket folk, mat, ol och vin. Stekhet pa deras uteplats. Jag at, drack och rokte formycket. Nu har jag hosta - usch vad dumt! Fick en ny bastis ocksa. Hahaha, gaymen avgudar mig. Jag ar som en magnet. Hahaha.


Nu har jag en lite som stinker. Dax att byta bloja. Det ar en kamp varje gang nu mera. Hahaha. Skulle lata honom ha den kvar om den inte luktade sa illa ;)

Ovido - Quiz & Flashcards