Alla inlägg den 19 juni 2010

Av S - 19 juni 2010 23:26

Jaha, da var jag tillbaka. Hemma fran Sverige. Lite trist, men anda inte. Jag hade nog kunnat stanna langre i Sverige, men da hade stackars E blivit valdigt ledsen. Han tyckte att det var sa tyst och tomt nar vi var borta, Maja med. Hon hade mestadels legat i sin korg och suckat. Stackars liten.


Tre veckor i Sverige. Himla flackande hitan o ditan. Traffade mor och far, syskon o vanner och annat lost folk hehehe. Otur med vadret. Hade ett par soliga dagar, men dem rackte inte for att gora benen bruna. Juni ar alltid lite sa dar, till och fran vader.


Nu har jag angnat i princip hela dagen at att packa upp och tvatta. Det ar roligt att stalla iordning alla nyinkopta grejor. Jag kopte bl. a. ett par somriga fina krukor pa Ica. Tunga var dem ocksa. Fick knappt med dem hem, men jag offrade endel andra saker som mamma far ta med sig i augusti nar hon kommer hit. Envist att slapa med sana grejor eller rent ut av dumt. Jag klarade iallafall viktgransen pa bada resvaskorna.


Jag hinner knappt packa upp, forrens det ar dax att fylla vaskorna igen. Nu blir det roadtrip till Bella Italia! Det ser jag verkligen fran emot. Nedrakningen har borjat - 5 dagar kvar....

Ovido - Quiz & Flashcards