Alla inlägg den 30 mars 2010

Av S - 30 mars 2010 11:42

Kunde knappt tro mina ogon imorse nar jag vaknade. Det ar ett winter wonderland igen. Snon bara oser ner. Jag vill ha var nu!!! Jag plockade ju undan mina vinterskor i sondags. Tydligen alldeles fortidigt.


Sitter o kollar lite pa natet efter en klanning till ett av alla dessa brollop jag ska pa i var och sommar. Jag har faktiskt redan klickat hem en fran Ellos. Typiskt att det ar samma gaster pa dessa brollop annars hade jag ju kunnat anvanda samma. Tyvarr funkar det inte att ladda ner bild pa den just nu, men den ar korallfargad. Om ni sag Alexandra Rappaport hos Petra Mede, vet ni vilken jag menar.


Jag tror faktiskt att jag maste kolla bland mina sommarklader om jag kanske har nan klanning dar som jag kanske kan anvanda. Jag vet att jag har nagra helt oanvanda klanningar som bara ligger. Snacka om overkonsumtion. Det ar sorgligt! Nu nar jag ar fattig kommer dem bra till pass ;)


Ovido - Quiz & Flashcards