Alla inlägg den 18 mars 2010

Av S - 18 mars 2010 11:59

Nar jag var i Sverige gjorde jag en glycolic acid peel hos en kompis. Funkade verkligen! Min hy kandes som H's rumpa efterat - alltsa baby len ;) Hon hade kopt den av en gemensam kompis som arbetar med hudvardsprodukter. Sa den har peelen andvands pa salonger o dyl. VILL HA!! men den kostar 2000:- Lite val saftigt. Jag far sjalvklart ocksa kopa en om jag vill, men dyr dyr dyr. Maste bestamma mig nu, for sen gar var kopis pa mammaledighet 1,5 ar. Vad gor jag?

Av S - 18 mars 2010 11:46

Har ni sett vilken harlig tapet fran Studio Nommo med det supersota rav motivet. Verkligen finfin till barnrum. Vill ha, vill ha. Om jag anda hade ett alldeles eget hus... sa skulle H fa den i sitt rum. Den ar cool, men inte for gullig liksom.

  



Ovido - Quiz & Flashcards